回復 75022# 夢儿LOLz
hi 你 咁快-.-
回復ShiNG_SeR
幾時有iphone5
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你話邊一區?
有幾小
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:02 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係少 傻既你:L
你這個由紀 搶了我位
小湊 發表於 4-2-2012 18:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈:lol
禁想我訓做咩?
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係TC叫我同你講
回復 75026# 〝細wIN_
你想幾多-.-
好似傻仔咁a0a
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢係個好例子a_a
你話邊一區?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:02 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hk啦緊係- -
係TC叫我同你講
小湊 發表於 4-2-2012 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我沒同你講
回復ShiNG_SeR
幾時有iphone5
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似今年有