呢d野我沒研究,你問shing兄
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問joe大佬
你都告左啦
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幅圖唔係我:$
知錯就好
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對住你 我無錯
你打電話去問
joe1359 發表於 4-2-2012 06:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔識問 你去 ;P
對住你 我無錯
小湊 發表於 4-2-2012 06:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩 唔覺
回復〝細wIN_
傻的嗎-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
shing你今日比昨天多好多帖@@
回復 75081# joe1359
實有人炒 佢次次都係網上限量發售先-,-
apple野一定有人炒
joe1359 發表於 4-2-2012 06:05 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問佢有咩新出a.a
回復小湊
有少少啦
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁加D就夠買曬@@