幾多利是@@
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:10 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1500都無
不能認同更多
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咩台
5GB
Karl 發表於 4-2-2012 06:10 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇pm
回復〝細wIN_
係呀 今年少左拜年-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
留係屋企等人拜?
你咩台
小湊 發表於 4-2-2012 06:11 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3台
回復小湊
人仔有3g unlimited咩=.=?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@你一定要用?
回復 75158# 〝細wIN_
係呀 仲有架車係咁播日巡concert係東京周圍駛:lol
你係HK拜?
小湊 發表於 4-2-2012 18:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係大陸既話聽講有1萬:lol