小湊 發表於 4-2-2012 18:15:00

我儲值的
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁得意?唔上台?

~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:15:03

brian想告佢
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢好懶算把啦-.-

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:15:05

人仔升值升左好多
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:14 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   知左好耐-.-”

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:15:15

回復 75227# joe1359
-.-我頂多買到兩部
我信用卡限額好少

Karl 發表於 4-2-2012 18:15:15

貿易果d?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    因為美國既貿易逆差太大 成日要求中國將人民幣升值

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:15:15

佢好懶算把啦-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   抽緊獎?

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:15:22

留名留名 ;p
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想我比咩反應你?

小湊 發表於 4-2-2012 18:15:24

d大陸果d死要面未比多d
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    --我都想識佢地

~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:15:29

回復小湊
應該係啦 我冇數
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你起碼收到幾多封

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:15:30

咁得意?唔上台?
小湊 發表於 4-2-2012 06:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   sms唔淺錢
頁: 7514 7515 7516 7517 7518 7519 7520 7521 7522 7523 [7524] 7525 7526 7527 7528 7529 7530 7531 7532 7533
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖