你過到我- -
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你遲早過番我
回復小湊
係呀-,-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁即係要玩貴PLAN?
回復 75207# Karl
咁貴-.-人仔唔係得2g咋咩?
3應該都過100蚊?
小湊 發表於 4-2-2012 06:13 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我儲值的
留名留名 ;p
TC準備過我了
小湊 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
過左好耐了..你話24小時果個?
你遲早過番我
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你帖數就黎過我
升得太快會影響出口
Karl 發表於 4-2-2012 18:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
貿易果d?
回復Karl
咁貴-.-人仔唔係得2g咋咩?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
出左3G