3G
Karl 發表於 4-2-2012 06:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3g快過wifi?
唉 人本來不是
小湊 發表於 4-2-2012 06:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
何解
回復~tcc~
講緊people呀-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人仔=人民幣/people-.-'' 呢個笑左了
3g快過wifi?
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
WIFI 應該快D
因為美國既貿易逆差太大 成日要求中國將人民幣升值
Karl 發表於 4-2-2012 18:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
仲有美國欠中國國貸呢
發帖不會有分嗎?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在FB版不會
我開唔開都無所謂
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解:L 錢黎架wo
回復 75272# ShiNG_SeR
人仔有咩好
回復小湊
我唔知d plan點-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想玩咩台?
一派2張
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐係2000?定500