3G Karl 發表於 4-2-2012 06:16 PM
使用道具 舉報
唉 人本來不是 小湊 發表於 4-2-2012 06:16 PM
回復 ~tcc~ 講緊people呀-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:16
3g快過wifi? 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:16
因為美國既貿易逆差太大 成日要求中國將人民幣升值 Karl 發表於 4-2-2012 18:15
發帖不會有分嗎? 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:16
我開唔開都無所謂 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:14
回復 小湊 我唔知d plan點-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:16
一派2張 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:16
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 04:59 , Processed in 0.040114 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.