re夢兒,shing,小湊 我走lo 你地趁機反超/拉距距離我啦:lol
回復 75334# 〝細wIN_
你地攻日本仔市場 我地攻日本妹市場;P
沒有更貪心只有超貪心
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以你我不算貪心XD
後日咪15
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔會開 d錢唔用
回復小湊
我想pccw
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解唔玩3?
absouly agree
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
字都串錯=.= absolutely
回復 75336# Karl
3.幾 MB都唔錯.
所以你我不算貪心XD
小湊 發表於 4-2-2012 06:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你又來- -
回復 75374# ShiNG_SeR
都算快吧.
回復 75344# Karl
hi 你估中左