回復〝細wIN_
真係-.-?? AKB有冇去過歐美??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去過俄羅斯 台灣 印尼 中國
*一解就好多樂點
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇唔明--
回復 75395# joe1359
18歲lor-.-
邊方面
小湊 發表於 4-2-2012 06:26 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
貴到咩咁
回復Karl
係咪得東亞有-.-??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
VTC 係得東亞 等你畢業之後會變金卡
哦 原來係咁
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你沒去過?
TC不是嗎?
小湊 發表於 4-2-2012 18:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比起他 我們2人都不是貪心
睇唔明--
小湊 發表於 4-2-2012 06:26 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
10000任呀:curse:
回復 75405# 夢儿LOLz
周圍都收唔到 -,-上網慢到hi hi
比起他 我們2人都不是貪心
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:26 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個最貪?_?