麻友最貪心
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒有最貪心只有更貪心
各自搵食啦總之
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好的 真夠朋友
得閒去下嘛
小湊 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
學你講冇分加既 去黎做咩
心靈上溝通
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你自己咁諗姐;P
人仔=人民幣/people-.-'' 呢個笑左了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀-.- 人仔仲可以係人名tim
MAX3.X MPBS
Karl 發表於 4-2-2012 06:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
宜家就黎要限上網= =
peoples
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人仔;P
回復Karl
係呀 得1皮=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:o唔好同我講係VTC果張
係呀-.- 人仔仲可以係人名tim
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 06:21 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解咁講/!
回復小湊
講左好多次未-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無呀 問多幾次確認下