你起碼收到幾多封
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收左50封
回復〝細wIN_
少時進軍日本都算成功
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同緊我地抗衡@@
回復 75236# Karl
速度o唔ok先?
回復小湊
應該係啦 我冇數
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁拆左未?
--我都想識佢地
小湊 發表於 4-2-2012 18:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係 識左拎多萬蚊:lol
--我都想識佢地
小湊 發表於 4-2-2012 06:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
公事上可以
根本就是
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係直情係
回復 75229# 小湊
我唔知d plan點-.-
唔要過百萬都唔算貪了
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧 你不貪心
我都係 識左拎多萬蚊
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1000蚊一張