fb版有咩睇?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你問我 我問邊個?
回復 75274# Karl
我知3G 就知唔知幾mbps-.-
天父
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可惜他不在
所以出現混淆
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
peoples;P
唔關事
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解呢
回復 75267# Karl
係呀 得1皮=[
回復〝細wIN_
唔係o既 你地有你地市場 我地有我地市場
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
各自搵食啦總之
可惜他不在
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:20 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
心靈上溝通
回復Karl
我知3G 就知唔知幾mbps-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
MAX3.X MPBS