回復 75214# 〝細wIN_
少時進軍日本都算成功:lol
咁跟傳統既= =
刺客先生 發表於 4-2-2012 06:13 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我開唔開都無所謂:L
留名留名 ;p
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
留名留得你咁爽;P
回復 75215# 小湊
應該係啦 我冇數
太貪了
小湊 發表於 4-2-2012 18:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔要過百萬都唔算貪了
留名留得你咁爽
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:14 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
brian想告佢;P
回復Karl
咁貴-.-人仔唔係得2g咋咩?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人仔升值升左好多
過左好耐了..你話24小時果個?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒錯
留名留名 ;p
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 06:14 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好;P
回復〝細wIN_
唔係-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
出去都咁小@@