少女時代 d 廣告都有
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩@@?
算啦我都唔急呢d野
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:09 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我急@@
咁上人仔好平姐~
小湊 發表於 4-2-2012 06:09 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不能認同更多
唔係掛 咁小
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想要幾多~!大小姐
呢度回帖GE人最低係我
小湊 發表於 4-2-2012 18:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲低過你
回復 75148# joe1359
D高登仔成日炒iPHONE iPad-.-
唔知....真係有人話2月出
joe1359 發表於 4-2-2012 06:09 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人講你就信!
回復〝細wIN_
係呀 今年少左拜年-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係HK拜?
回復 75163# ShiNG_SeR
有無1m?