好了 我是我錯
小湊 發表於 4-2-2012 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係道歉至好2
告佢都覺得晒時間..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:04 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都告左啦;P
回復 75066# 〝細wIN_
傻的嗎-.-?
笑什麼 我沒分加了((泣
小湊 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
為甚麼你沒分加
今年4核手機 唔知有冇人炒? 好似ipad3出先
joe1359 發表於 4-2-2012 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢d野我沒研究,你問shing兄
你係道歉至好2
~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:04 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢采你都有味;P
你係道歉至好2
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
每次我都是認真的 說了多少次?
回復 75076# 小湊
有少少啦