睇匯率計
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
每日都唔同既
今年一定有啦-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽講個樣出左街
呢點我就唔知
joe1359 發表於 4-2-2012 06:03 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問下公司:lol
我沒說過,你屈我
~tcc~ 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好了 我是我錯
告佢把啦
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
告佢都覺得晒時間..
回復 75064# joe1359
上年出iPad2都係咁
好了 我是我錯
小湊 發表於 4-2-2012 06:04 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知錯就好
你都傻既咁多唔明
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔明
回復小湊
政府果6k=.=
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自己沒儲蓄嗎