回復 75152# 小湊
人仔有3g unlimited咩=.=?
中國係好難比人民幣太幅升值
Karl 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
升得太勁咪有威脅論
你係HK拜?
小湊 發表於 4-2-2012 06:10 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係:(
你想要幾多~!大小姐
小湊 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係好多 要10萬八萬到
升得太勁咪有威脅論
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:10 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不能認同更多
回復〝細wIN_
係呀 今年少左拜年-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾多利是@@
我仲低過你
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有咩低過我
我仲低過你
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:09 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我好少咋
不能認同更多
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你又要用金句了
回復小湊
人仔有3g unlimited咩=.=?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
5GB :o