回復小湊
d信號-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係去得遠D就收唔到?
咩叫51前
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
5月1
回復夢儿LOLz
無理由無架...
至少應該都係英文@@
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 06:29 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
引用吧 不知你又說咩
係 太遠
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
FB版也叫遠--?
5月1
小湊 發表於 4-2-2012 06:29 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明白 咁耐 你有咁耐咩
FB版也叫遠--?
小湊 發表於 4-2-2012 06:30 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
cliCK都廢時
回復 75470# 小湊
聽人講係..
明白 咁耐 你有咁耐咩
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
--你諗清楚先
回復 75472# 夢儿LOLz
夢儿LOLz 引用了您曾經在主題 拎紅包吹水帖~XD(歡迎各位會員內進!)(無意義回覆=送官究治) 發表的帖子 19 秒前http://www.nakuz.com/bbs/images/default/notice_newpm.gif
您的帖子:回復 夢儿LOLz 無理由無架... 至少應該都係英文@@夢儿LOLz 說:引用吧 不知你又說咩
用咪用...