小湊 發表於 4-2-2012 18:29:47

回復小湊
d信號-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    係去得遠D就收唔到?

小湊 發表於 4-2-2012 18:29:59

咩叫51前
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    5月1

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:30:03

回復夢儿LOLz


   無理由無架...
至少應該都係英文@@
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 06:29 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
引用吧 不知你又說咩

小湊 發表於 4-2-2012 18:30:10

係 太遠
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    FB版也叫遠--?

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:30:15

5月1
小湊 發表於 4-2-2012 06:29 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   明白 咁耐 你有咁耐咩

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:30:33

FB版也叫遠--?
小湊 發表於 4-2-2012 06:30 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   cliCK都廢時

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:30:36

回復 75470# 小湊
聽人講係..

小湊 發表於 4-2-2012 18:30:37

明白 咁耐 你有咁耐咩
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    --你諗清楚先

joe1359 發表於 4-2-2012 18:30:39

緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 18:30:41

回復 75472# 夢儿LOLz


   夢儿LOLz 引用了您曾經在主題 拎紅包吹水帖~XD(歡迎各位會員內進!)(無意義回覆=送官究治) 發表的帖子 19 秒前http://www.nakuz.com/bbs/images/default/notice_newpm.gif
您的帖子:回復 夢儿LOLz 無理由無架... 至少應該都係英文@@夢儿LOLz 說:引用吧 不知你又說咩
用咪用...
頁: 7536 7537 7538 7539 7540 7541 7542 7543 7544 7545 [7546] 7547 7548 7549 7550 7551 7552 7553 7554 7555
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖