回復 75511# 〝細wIN_
日本d mv係咪冇高清拍攝-.-??
我是最乖
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知道了
好英文 不過你錯了
joe1359 發表於 4-2-2012 06:33 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
joe3159;P
又自大mode
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇自大 好謙
回復〝細wIN_
日本d mv係咪冇高清拍攝-.-??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一早就高清了
回復 75515# 夢儿LOLz
咁勁@@ 暴龍機:lol?
冇自大 好謙
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:34 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算吧0.0
回復 75522# 〝細wIN_
thx for ans :lol
那...訓吧
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不想訓