乖過麻友的
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那是不可能
HTC
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HTC咩型號?
XL/XE?
唔奇怪
joe1359 發表於 4-2-2012 06:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
奇怪在你唔解封正身;P
咩版
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
白金
HTC咩型號?
XL/XE?
〝Kira﹏* 發表於 4-2-2012 06:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你用咩
回復 75574# 〝細wIN_
搵d akb HD mv黎 see see-.-
白金
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐係- -?
無丫無丫@@
joe1359 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好自私。。
好自私。。
小湊 發表於 4-2-2012 06:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人本身就是這樣
HTC咩型號?
XL/XE?
〝Kira﹏* 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
XL 做咩?