回復 75558# 小湊
垃圾手機 唔好提-.-
HTC
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩版
回復〝細wIN_
係呀-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有:lol
回復 75559# 夢儿LOLz
日本果d wo
回復小湊
係咩-.- 我係YOUTUBE睇好似得480p
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是官方放上去的嗎?
唔話我知佢地傾咩
小湊 發表於 4-2-2012 18:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
cso/手機野掛
回復小湊
垃圾手機 唔好提-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩事
黑白mon
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有天線;P