仲有2成3先完任- -
XL 好型
Karl 發表於 4-2-2012 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得i phone 10更型;P
咩事
Karl 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我果部係motorola c381
自己check下:L
回復小湊
係呀-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@咁怪雞
回復〝細wIN_
搵d akb HD mv黎 see see-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
http://www.youtube.com/watch?v=BObStYFzNiE&feature=relmfu
你宜家幾多%
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知道 不想看--
上網慢左既...
為何沒可能
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為麻友友是第1的
姐係- -?
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
XL lol