cso/手機野掛
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢地好自私~
HTC咩型號?
XL/XE?
〝Kira﹏* 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
XL 好型
XL 做咩?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 06:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
白金原來叫xl= =
tcc的
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
放棄他吧
那是不可能
小湊 發表於 4-2-2012 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
為何沒可能
得罪左管理員(唔知算唔算@@
joe1359 發表於 4-2-2012 06:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈 笑左
Sms呢
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同台無限
放棄他吧
小湊 發表於 4-2-2012 06:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你宜家幾多%