你呢家用緊咩手機
小湊 發表於 4-2-2012 06:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
黑白mon;P
你呢家用緊咩手機
小湊 發表於 4-2-2012 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HTC
可以電話?
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
梗係有
不嬲
joe1359 發表於 4-2-2012 06:35 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真奇怪
回復 75550# joe1359
你黎-.-
梗係有
小湊 發表於 4-2-2012 06:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Sms呢
誰的?
小湊 發表於 4-2-2012 18:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
tcc的
不嬲
joe1359 發表於 4-2-2012 18:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
黎喇 分享下