幾多利是@@ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 06:10 PM
使用道具 舉報
不能認同更多 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:09
5GB Karl 發表於 4-2-2012 06:10 PM
回復 〝細wIN_ 係呀 今年少左拜年-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:09
你咩台 小湊 發表於 4-2-2012 06:11 PM
回復 小湊 人仔有3g unlimited咩=.=? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:10
你係HK拜? 小湊 發表於 4-2-2012 18:10
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 03:56 , Processed in 0.033366 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.