唔得\./
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你想點
回復joe1359
兩部都4核
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁咪好快?
自大狂
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個夢兒仲自大:lol
果個會加幾分
小湊 發表於 4-2-2012 05:56 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇下抽唔抽到
回復 74935# ~tcc~
睇左joe比果d片
咁咪好快?
小湊 發表於 4-2-2012 17:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果你個顯示卡,記憶體都勁咁就真係快
我可能習慣左...
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
習慣什麼?
咁你想點
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:57 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔‘知
回復 74937# joe1359
外型就win到 其他就應該唔得啦