HI ALL 0.0/
係香港係 因為好多商業機構 返而理科多科讀 但出路可能少D...
刺客先生 發表於 4-2-2012 05:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做地產先多錢..
回復 74877# 〝細wIN_
我唔知阿媽有冇拎左d去
應該冇o既
我唔會上繳中央的!!!
唔一定 有人會將自己既笑點set到好高 高到連周星馳果d都目無表情
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都話set到低會笑 但我已經比D同學搞到笑點高左 因為gag聽到悶...
HI ALL 0.0/
Karl 發表於 4-2-2012 05:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi呃帖大佬;P
回復joe1359
等gs3 同 iPad3先
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你會買?
想知 睇下洗唔洗加快
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁呢個係我秘密了;P
吹到哭點...
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
淚點先岩
仲有100個就有得抽喇
小湊 發表於 4-2-2012 05:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要搶75000