使用道具 舉報
係香港係 因為好多商業機構 返而理科多科讀 但出路可能少D... 刺客先生 發表於 4-2-2012 05:53 PM
唔一定 有人會將自己既笑點set到好高 高到連周星馳果d都目無表情 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:52
HI ALL 0.0/ Karl 發表於 4-2-2012 05:54 PM
回復 joe1359 等gs3 同 iPad3先 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:53
想知 睇下洗唔洗加快 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:53
吹到哭點... ~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:53
仲有100個就有得抽喇 小湊 發表於 4-2-2012 05:54 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 00:45 , Processed in 0.078661 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.