回復〝細wIN_
阿媽返去幫我逗左好多@@
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係上繳中央架咩;P
55 我一心一意對商
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:51 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好多錢大個:lol
我覺得笑點低既人會笑...
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑點低既人我唔介意的
邊方面都係~!
小湊 發表於 4-2-2012 17:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是嗎?
好多錢大個
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講咩..
佢讀econ/bafs
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Good la 都好實用
笑點低既人我唔介意的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:51 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
gag mode;P
你點講我都係唔支持note= =太大
joe1359 發表於 4-2-2012 17:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個外型係幾巨=.=
是嗎?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢全能嫁a_a