所以我咪唔讀lo= =
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔讀理科係呢個原因
Bio根本就係背背背 最多咪做實驗有趣...
刺客先生 發表於 4-2-2012 05:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我宜家後x
咁背動詞表
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
gag已爛
我唔讀理科係呢個原因
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我宜家好多野背bio..
原來e個先係原因=.=
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 05:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你宜家先知 --
原來e個先係原因=.=
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢點會對中國好,好多歐美國家想中國死
gag已爛
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好好笑咩?
我唔讀理科係呢個原因
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你一定要Phy Chem Bio讀哂 一係唔讀?
我17
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知你老了