所以我咪唔讀lo= = 刺客先生 發表於 4-2-2012 17:48
使用道具 舉報
Bio根本就係背背背 最多咪做實驗有趣... 刺客先生 發表於 4-2-2012 05:47 PM
咁背動詞表 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:47
我唔讀理科係呢個原因 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:48 PM
原來e個先係原因=.= ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 05:48 PM
原來e個先係原因=.= ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:48
gag已爛 刺客先生 發表於 4-2-2012 17:48
我唔讀理科係呢個原因 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:48
我17 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:48 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 23:35 , Processed in 0.033284 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.