回帖唔岩你 你滾
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
為左樂點的我:$
所以我好傷心
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你哭點太多
唔一定 有人會將自己既笑點set:L到好高 高到連周星馳果d都目無表情
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 05:52 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁就唔係人:L
為左樂點的我
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咁多- -
你哭點太多
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吹到哭點...
打工做商好多錢
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係香港係 因為好多商業機構 返而理科多科讀 但出路可能少D...
你咁多- -
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同錢一樣 愈多愈好;P
問黎都沒用
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:52 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想知 睇下洗唔洗加快
回復 74865# joe1359
等gs3 同 iPad3先:lol