睇下佢有沒能力先.
~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
應該冇乜比我地屈左機;P
回復〝細wIN_
係呀 -.- 食完了
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 21:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食左咩
回復sohoipan2009
我好認真的說
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 21:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
pm回左你,你回覆吧~
HELLO
asss 發表於 4-2-2012 21:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想我比咩反應你
應該冇乜比我地屈左機
godoslaw 發表於 4-2-2012 21:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為佢黎得遲;P
睇佢既回覆 霸氣十足 深有大將之風
~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有失遠迎
都係睇唔到
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 21:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係高於某積分,唔係樂點-.- sorry
你想我比咩反應你
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 21:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢個名我睇唔過眼,但佢係神手係事實:D
回復 76640# ~tcc~
好正 好搞野:lol