我返黎啦~
刺客先生 發表於 4-2-2012 21:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
WELCOME BACK!!
回復 76690# ~tcc~
我想第2:lol
回復 76692# godoslaw
咁都好d 這太殘忍了
你問神人asss
~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你問佢唔好
回復~tcc~
我想第2
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 21:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你過到我先算:lol
回復 76693# 〝細wIN_
三文魚 娃娃菜
你問佢唔好
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 21:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你親自問有禮貌d:$
回復godoslaw
咁都好d 這太殘忍了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實2000樂點= 700分姐唔係好多
回復 76700# ~tcc~
過唔到架
其實2000樂點= 700分姐唔係好多
godoslaw 發表於 4-2-2012 21:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
仲多過傻仔既1000:L