吹水呃果個難告d 要慢慢搵
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪係...洗版一幅圖KO
你知?~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢話佢正ac係某區版主:lol
回復 76763# 〝細wIN_
哦 咁都ok-.-
咪係...洗版一幅圖KO
刺客先生 發表於 4-2-2012 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同埋吹水區你呃得勁沒咩人發覺:lol
回復 76765# ShiNG_SeR
shing你咁快又番黎拿:o
同埋吹水區你呃得勁沒咩人發覺
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實同1個人吹幾十分鐘就知feel到佢想吹水定呃帖...
煩緊刷root戈d野
joe1359 發表於 4-2-2012 22:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你沒咩耐性...咁一定好痛苦吧-.-
其實同1個人吹幾十分鐘就知feel到佢想吹水定呃帖...
刺客先生 發表於 4-2-2012 22:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實唔洗幾十分鐘 10帖內就判斷到
佢話佢正ac係某區版主
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
CSO區LO...