我想上TOP5...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上吧
咁你第6-10算
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
第5位出現之後計7日內完結,我冇乜信心可以1萬帖--
我想上TOP5...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咁既頻率應該難少少..
笑左..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搵我罪證既後果;P
第5位出現之後計7日內完結,我冇乜信心可以1萬帖--
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢到好少人想上1m帖其實
回復〝細wIN_
哦 咁都ok-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 22:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算係咁上下
我呢?
asss 發表於 4-2-2012 22:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你CSO版?
呢到好少人想上1m帖其實
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你 ,仲有 夢兒^_^ 同埋少左2個對手呢;P
雖然果次我好好彩冇比人扣樂點== 但係無啦啦比人投訴點都有d唔順氣=="同埋我又冇得罪佢, 咁所以我決定要 ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算啦過左去就算了