godoslaw 發表於 4-2-2012 22:09:01

你要有強烈的衝勁先得-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我唔覺得自己有囉==

~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09:06

冇人叫佢投訴我在先= = 雖然我係有唔岩-0-
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你比次機會人都好丫..

~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09:23

我唔覺得自己有囉==
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你第6-10算:L

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:09:31

冇乜可能告得我入- -"

同埋我比人告,通常告我果個都冇好結果

最好證據


我連一樂點/警告 都冇比人扣 ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    笑左..

~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09:56

笑左..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人地秋後算帳先好野..

asss 發表於 4-2-2012 22:10:15

~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:10:56

我呢?
asss 發表於 4-2-2012 22:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你3百幾帖都做到百曉生.呢下服左你:lol

asss 發表於 4-2-2012 22:11:42

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:11:48

所以我先上top3
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我想上TOP5...

godoslaw 發表於 4-2-2012 22:12:13

你比次機會人都好丫..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

雖然果次我好好彩冇比人扣樂點== 但係無啦啦比人投訴點都有d唔順氣=="同埋我又冇得罪佢, 咁所以我決定要搵佢罪證A.A, 系過程中有位熱心版主幫手比左張圖我,有左佢一部份罪證;P
同埋我本身已搵到另一個罪證拎去開post投訴,結果成功了:victory:
頁: 7669 7670 7671 7672 7673 7674 7675 7676 7677 7678 [7679] 7680 7681 7682 7683 7684 7685 7686 7687 7688
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖