佢地都係復仇者
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不過應該唔係 真係 佐助 果類既復仇;P
我冇得問傻仔 sosad...
刺客先生 發表於 4-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好爽GA:lol
不過應該唔係 真係 佐助 果類既復仇
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佐助其實本來唔係復仇者黎:lol
係咩我沒留意到你
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
衰人:'(
回復 76877# sohoipan2009
你心腸同蒙羅麗紗比[同音]既話一定好正:lol
回復sohoipan2009
真係好衰架你
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 22:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
他真的罪有應得....
衰人
6c03 發表於 4-2-2012 22:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你太低調啦:'(
他真的罪有應得....
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你既心腸是什麼製成的:L
你太低調啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
雖然我存在感低
雖然我存在感低
6c03 發表於 4-2-2012 22:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但是我沒有抵毀你><''