火影 開始果陣 冇幾耐問佐助 最想殺邊個 果陣 已經係復仇者
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢到鬼係開始-.- 我指第一集
回復 76923# sohoipan2009
2個受害者一樣
比人搵到你圖就死
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
認真你地答我一個問題...
回復 76914# ~tcc~
係呀:lol
認真你地答我一個問題...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩問題先
回復 76915# asss
你知我係邊個咩-.-
回復 76929# ShiNG_SeR
搞錯又要我爬番文..
回復 76918# ~tcc~
好呀 一陣got1 :lol
回復〝細wIN_
古天樂
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 22:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個黃雀贏左:lol
呢到鬼係開始-.- 我指第一集
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我又要再睇過了;P