聽日考phy chem bio :lol
就等於你甘心人地用外掛升lv就追番你玩左2年既努力.所以點會服
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你仲唔抽水咩...
hea 到12點先訓~.~
聽日考phy chem bio
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑左:lol刀下留人
之後GM捉到...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有d仲未比gm捉到
就等於你甘心人地用外掛升lv就追番你玩左2年既努力.所以點會服
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我玩左7年巨商成果 人地1日外掛KO我了
你仲唔抽水咩...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係抽水 係報復
回復 76925# ~tcc~
睇緊花田囍事-.-
我玩左7年巨商成果 人地1日外掛KO我了
6c03 發表於 4-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以未就係同樣道理囉
回復 76934# 〝細wIN_
angleababy :lol