過左77000@@
黃色是警告...要出手一早出左
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾時出手增加我拎38888 的機會吧;P
黃色是警告...要出手一早出左
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你同樣列入我為黃色吧:lol
點解要列佢地2個入黃色叫佢地小心@@?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
本人的感覺而已...
過左77000@@
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55雖然慢吹@@
本人的感覺而已...
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
後者黃色那個有問題嗎
回復 76474# joe1359
做咩比人ban ac-.-
回復 77026# ~tcc~
佩服...
回復〝細wIN_
好正
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又話宇宙最強係甄子丹:lol
幾時出手增加我拎38888 的機會吧
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就算增加了...你要努力一點