你實追到我..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
機會不大= ="
回復sohoipan2009
你快d 50%啦-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想..
回復~tcc~
REALLY?
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
it's real~
慢慢啦我地都唔急
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又係- -果個都潛左水了- -
慢慢啦我地都唔急
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
LAST30MIN...
你2800帖- -?
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我80%以上了
咁又係- -果個都潛左水了- -
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係佢係迫住要咁做-.-
it's real~
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要爆LA...
你回來了@_@
想問你有冇 網球王子 越前龍馬 講你仲未夠水準 既圖@@
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇~
因為冇睇網球王子..
LAST30MIN...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
that will be bomb:lol