it's real~
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
完任練下先..
我要爆LA...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好啦我頂住
我要爆LA...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
爆到說好的80000?:L
唔係佢係迫住要咁做-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇得唔潛水A.A
完任練下先..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我明天內9成完到任
回來了:$
回復 77112# ~tcc~
同ron講人人拎金._.
回復 77131# ~tcc~
刺客先生下個目標可能係你;P
爆到說好的80000?
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明天6:00am前可以衝到我切:lol
it's real~
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有人話速難過倉...