睇唔睇都明架啦...
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇左會更加明:)
我想佢叫我小心d
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有排都未叫到你...
我唔係特登咁叫的...只是作比喻 本人的筆記可以改的...
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁樣沒咁順耳=]
睇左會更加明
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我就係想唔明既人諗下...
有排都未叫到你...
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我完全沒呃帖情況 只有吹=]
就算增加了...你要努力一點
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
25.38%了= = 很努力的說:L
回復joe1359
用手提電腦上啦
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最慢系我...
我就係想唔明既人諗下...
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實2人問題不太大
25.38%了= = 很努力的說
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你要再下苦功啦:lol
你要再下苦功啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我快不行鳥:L