明顯係正爆了a.a
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢有排搵啦:lol
你多我成1400帖=[
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你實追到我..
得28帖都沒信心-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你2800帖- -?
你咁快..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊夠你快呀= =
我本來想要金 但比ey拎左
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想同神打...
橙=分已扣串已報資格未取消 改善中
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
諗左1min先明你想講咩..
回復 77079# ~tcc~
REALLY?
你想同神打...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除非我開大神mode,否則唔夠佢玩
佢有排搵啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要比多d時間佢;P
要比多d時間佢
godoslaw 發表於 4-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
慢慢啦我地都唔急;P