睇唔睇都明架啦... 刺客先生 發表於 4-2-2012 23:03
使用道具 舉報
我想佢叫我小心d ~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:06
我唔係特登咁叫的...只是作比喻 本人的筆記可以改的... 刺客先生 發表於 4-2-2012 23:06
睇左會更加明 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:06
有排都未叫到你... 刺客先生 發表於 4-2-2012 23:07
就算增加了...你要努力一點 刺客先生 發表於 4-2-2012 23:05
回復 joe1359 用手提電腦上啦 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:06
我就係想唔明既人諗下... 刺客先生 發表於 4-2-2012 23:08
25.38%了= = 很努力的說 godoslaw 發表於 4-2-2012 23:08
你要再下苦功啦 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:08
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 29-6-2026 02:45 , Processed in 0.064958 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.