你引用 再打字唔都止啦= =
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我最快係3秒-.-
11%致在吹水
6c03 發表於 4-2-2012 22:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都冇心情1萬帖啦==
我最快係3秒-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3秒比你回咩== 佢唔比我喎- -
你呀...一開始吹100%吹水...而家20%呃帖啦
刺客先生 發表於 4-2-2012 22:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝:$
好能告得我入- -"
同埋我比人告,通常告我果個都冇好結果
最好證據
我連一樂點/警告 都冇比人扣過/ ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐係條友秋後算帳:lol
3秒比你回咩== 佢唔比我喎- -
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢有比我回-.-
姐係條友秋後算帳
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇人叫佢投訴我在先= = 雖然我係有唔岩-0-
佢有比我回-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so sad ==
我都冇心情1萬帖啦==
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你要有強烈的衝勁先得-.-
so sad ==
godoslaw 發表於 4-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以我先上top3