你引用 再打字唔都止啦= = godoslaw 發表於 4-2-2012 22:06
使用道具 舉報
11%致在吹水 6c03 發表於 4-2-2012 22:00
我最快係3秒-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:06
你呀...一開始吹100%吹水...而家20%呃帖啦 刺客先生 發表於 4-2-2012 22:06
好能告得我入- -" 同埋我比人告,通常告我果個都冇好結果 最好證據 我連一樂點/警告 都冇比人扣過/ ... godoslaw 發表於 4-2-2012 22:05
3秒比你回咩== 佢唔比我喎- - godoslaw 發表於 4-2-2012 22:07
姐係條友秋後算帳 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:07
佢有比我回-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:08
我都冇心情1萬帖啦== godoslaw 發表於 4-2-2012 22:06
so sad == godoslaw 發表於 4-2-2012 22:08
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:33 , Processed in 0.051470 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.