你要有強烈的衝勁先得-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:08
使用道具 舉報
冇人叫佢投訴我在先= = 雖然我係有唔岩-0- godoslaw 發表於 4-2-2012 22:08
我唔覺得自己有囉== godoslaw 發表於 4-2-2012 22:09
冇乜可能告得我入- -" 同埋我比人告,通常告我果個都冇好結果 最好證據 我連一樂點/警告 都冇比人扣 ... godoslaw 發表於 4-2-2012 22:05
笑左.. sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:09
我呢? asss 發表於 4-2-2012 22:10
所以我先上top3 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:08
你比次機會人都好丫.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 23:29 , Processed in 0.043811 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.