我想上TOP5... sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:11
使用道具 舉報
咁你第6-10算 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:09
笑左.. sohoipan2009 發表於 4-2-2012 22:09
第5位出現之後計7日內完結,我冇乜信心可以1萬帖-- godoslaw 發表於 4-2-2012 22:12
回復 〝細wIN_ 哦 咁都ok-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 22:02
我呢? asss 發表於 4-2-2012 22:10
呢到好少人想上1m帖其實 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 22:13
雖然果次我好好彩冇比人扣樂點== 但係無啦啦比人投訴點都有d唔順氣=="同埋我又冇得罪佢, 咁所以我決定要 ... godoslaw 發表於 4-2-2012 22:12
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 23:29 , Processed in 0.031959 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.